איך לעשות נטוורקינג אחר בעולם העבודה המשתנה?

איך לעשות נטוורקינג אחר בעולם העבודה המשתנה?

חגית סנובסקי

משמעות הנטוורקינג בעולם העבודה החדש

יותר ויותר אנשים מבינים את משמעות הנטוורקינג בעולם העבודה החדש.

מתפיסה של “מה יוצא לי מזה” לתפיסה של “איך אני יכול לעזור לך”. כלומר, נתינה ללא תנאי. יחד עם זאת, אנשים ירצו לעזור לנו אם אנחנו נעזור להם. ככה העולם עובד. לאנשים יש דחף להחזיר טובה לאנשים שעשו להם טובות כך שאם אנחנו נעזור לאנשים שאנחנו מכירים, אז הם גם יעזרו לנו בבוא העת.

המפתח כאן הוא “מכירים”. למעשה ככל שאנו מתבגרים כך מעגלי ההכרות שלנו הולכים ומצטמצמים (מעגל הצבא, לימודים, ילדים וכו’). אנחנו מגיעים לשלב שבו אנו מחפשים עבודה/קידום/הזדמנות ולמעשה מבינים שמיצינו את כל רשת הקשרים שאנחנו מכירים. לעתים, גם עשינו את כל מה שהמליצו לנו על פעילות נטוורקינג: קשרים באמצעות הלינקדאין, הזמנו לקפה, מפגשי נטוורקינג ייעודיים, אך עדיין מרגישים תקיעות! ושזה לא תופס. כמו דרך ללא מוצא.

“אז מה עושים?”
מה דעתכם על …..

 

  • לפתח מומחיות או עניין בתחום נוסף, מעבר לתחום העיקרי שלכם. למשל: רכיבה על אופניים / יין / בישול / טיולי אקסטרים וכיו”ב. דרך מפגשים בתחום הנוסף תוכלו להרחיב את מעגל ההכרות שלכם עם אנשים שלא הייתם יכולים להיפגש בשום מעגל אחר שלכם.

 

  • ליזום בעצמכם מפגש של נטוורקינג באמצעות אירוח אצלכם בבית. התוכן יכול להיות מרצה מיוחד, בישול, למידה או כל רעיון אחר שיכול ליצור מפגש בין אנשים חדשים ובסגנון חבר מביא חבר או פרסום והזמנה ברשתות חברתיות.

 

  • להקים קבוצה ברשתות חברתיות בנושא שאתם רוצים לקדם ולנהל את הקהילה שיצרתם.

 

  • להתנדב. כן, נתינה מהלב בתחום שהכי הייתם רוצים לתרום ותוך כדי להכיר וליצור חברויות חדשות.

 

אשמח לשיתוף, לדעתכם, ואם גם לכם יש רעיונות נוספים לתת מהלב.

אהבת, תשתף את המידע גם לחברים שלך