מילים שמשפיעות כיצד אנשים תופסים אותך בלינקדאין

5 - מילים שקריטיות לשימוש בפרופיל הלינקדאין שלך

חגית סנובסקי

במחקר שחברת Grammarly  עשתה על יותר מ- 750 פרופילים בלינקדאין, מרמת ניהול דירקטור ומעלה, ומתוך 500 החברות המובילות בארה”ב, מסתבר שיש מספר מילים מובילות ומשפיעות על הקידום שלנו בסולם הקריירה.

מילים אלה ממתגות את המנהל כבעל שפה עיסקית ומומחה בתחום העיסוק שלו ומסייעות בכך למגייסים לאתר מועמדים מתאימים ומובילים או לקוחות נכונים ומדויקים.

אני מרכזת עבורכם את אותן מילים ושאלות מנחות לדיוק הנכון והמתאים למיתוג שלכם.

 – 5 – 

4% מהדירקטורים בחברות הטופ 500 בארה”ב השתמשו במילה  ROI.

בעברית: החזר השקעה. אולי מילת הקסם הכי חשובה בעולם העסקי.


לדוגמה:  “Increased company ROI by 100%.”   אנו חייבים לדעת מה המשמעות והערך של הביצועים שלנו בהשוואה להשקעה של המעסיק שלנו. במילים אחרות, עלינו להציג בדוגמאות אמתיות, מה המשמעות וכיצד ביצענו את השינוי של הגדלת רווחיות החברה.

 – 4 – 

9% מהדירקטורים השתמשו במילה “Innovative” .

 

לדוגמה:

“A leadership style that inspires transformational business solutions, develops innovative marketing strategies and energizes teams by creating an inspired culture.”

נשאל את עצמנו:

  • מה היה כל כך חדשני בפעולות שלנו?
  • איזו תרומה משמעותית וקריטית יצרה החדשנות שאנחנו הובלנו?
  • האם יש מקומות נוספים, שחדשנות כזו קיימת. במידה וכן, מה שונה בנו?
  • חדשנות זו לאן למעשה הובילה את החברה?
  • האם אנחנו הובלנו את החדשנות או שרק חשבנו על זה?
  • איזה ערך והשפעה הביאה החדשנות שיצרנו לארגון, לבעלי העניין וללקוחות שלו

 – 3 – 

20% מהדירקטורים השתמשו במילה “Solution“.

לדוגמה:

“Able to strategically translate business needs to technology solutions, repeatedly yielding superior results.”

נשאל את עצמנו:

  • לכמה זמן אותו פתרון נתן מענה
  • מהי ההשפעה של פתרון זה
  • כיצד הלקוחות, בעלי העניין והחברה עצמה הושפעו כתוצאה מהפתרון שהבאנו
  • האם קיים סוג פתרון דומה בחברות דומות, במידה וכן, אז מה שונה אצלנו?

 – 2 – 

32% מהדירקטורים השתמשו במילה ” Strategic”.

לדוגמה:

“Senior corporate and technology executive with 20+ years experience advising businesses, executives and boards of directors with respect to strategic acquisitions, divestitures, and related matters.”

נשאל את עצמנו:

  • איזה סוגי אסטרטגיה השתמשנו בהם
  • האם יש ייחוד באסטרטגיה הזו, אם כן מהי?
  • מהי ההשפעה של האסטרטגיה שפיתחנו על הארגון ובעלי העניין השונים בו?
  • מה היה לפני שהגענו לתפקיד הנוכחי, איזה סוג אסטרטגיה היה, ומה ההבדל כיום?

 – 1 – 

37% מאותם דירקטורים השתמשו במילה “Leader“.

 

לדוגמה:

“An inspiring people leader with a very strong background in marketing, technology, management and sales.”

 

נשאל את עצמנו:

  • נספור 10 מקרים בהם עמיתים שלנו ועובדים ישירים שלנו  רואים בנו בתור מנהיגים ומובילים. כיצד הדבר מתבטא?
  • מה מנהיג אמיתי בארגון צריך לעשות? (יש פה מגוון רחב של פרשנויות ותפיסות שונות)
  • כיצד ההשפעה של מנהיגות ומובילות יוצרת ערך על התחום בו אנחנו אחראים עליו ?
  • מתי התחלנו  לראות בנו  כמנהיגים ומובילים

לסיכום, למיתוג העצמי יש משמעות רבה בעולם העבודה המשתנה, המיתוג תלוי בנו וכרוך גם ביצירת שיווק אישי וחשיפה. אני קוראת לזה “לעמוד על הבמה”. מי שלא יהיה נוכח ברשת לא יהיה קיים ומכאן, שעלינו להשתמש בכל “התותחים” ליצירת נראות וקידום בקריירה. הקידום האישי שלכם הוא למעשה נדבך חשוב ונכבד גם בשינוי קריירה העתידי שיהיה לכם.

אהבת, תשתף את המידע גם לחברים שלך