שלושת הטיפים החשובים לאנשים אשר רוצים להתקדם

אל תחכו למנהיגות, תיהיו מנהיגים בעצמכם

יש לזהות שלושה – חמישה תחומי ליבה אשר אתה נלהב מהם מאוד בהתייחסות למעורבות של הארגון שלך בו , ותציע להתנדב, להוביל פרויקט להציע כיוון חדש בקצרה, תנסה להיות מעורב באותם נושאים. אתה תזכה לחשיפה גדולה מאוד תיהיה גלוי יותר, אנשים יזכרו את השם שלך ואת הפנים שלך ויקשרו אותך להצלחה ולקידום. אתה למעשה תהייה הרבה יותר בטוח ביכולות שלך להתקדמות הבאה בתפקיד.
וכל זאת משום שאתה הוכחת תרומה משמעותית בעיקר לחברה.

 

בניית תיק “מי אני”

ששואלים אנשים מי הם, לרוב יש תחושה של בלבול, אפילו כבר שמעלים תיאורים, יש קושי רב לגבות את אותם תיאורים בעובדות בשטח. לכן יש לבנות “תיק” אשר בנוי בצורה מעולה הכולל תוקף, ניסוח מעולה ועובדות (לפחות 2  עובדות לכל טיעון). לכן יש לרשום כל מה שהשגת בעבודה, דברים אשר תרמת להם תרומה מכרעת שאתה כחלק מפרויקט וכל היכולות שלך אשר מביאות לאותם שינויים יחודיים בהתייחס לחזון ולמטרות של הארגון.

  1. יש להקפיד להכניס ערכי חברה וחזון לתוך מה שאתה אומר
  2. תנסה לכמת את הערך שלך, לדוגמא: מספר לקוחות אשר הבאת או מספר לקוחות אשר הצלחת להשאיר. מספר עסקאות וכו’ במידה ואתה לא נימצא בחפיפה אחת עם הצד המסחרי, תנסה לחשוב על הייבטים אחרים המשלבים עבודה שלך  – ערך וחזון של חברה – כסף (לדוגמא, הייתה אצלי לקוחה אשר עבדה בתחום של בדיקות תוכנה, כאשר הראיתי לה את כמות החסכון  כולל שמירת מוניטין של החברה מול הלקוחות שלה היא למעשה הבינה את הערך האימיתי של העשייה שלה ויכלה לכמת את זה בערכים של כסף)
  3. שיפור של תהליכי עבודה – מה היה התהליך הקודם וכמה התהליך החדש חסך ושינה את התנהלות המחלקה

כל הנקודות למעלה יש להביא עם עובדות, נתונים  ומדדים.

תזכור

כל אחד יודע לדבר, אבל רק מעטים יכול להביא הוכחות מוצקות לכישורים ולעשייה שלהם אשר יש לה תועלת משמעותית מיידית לכל ארגון.
 

 

למצוא “תומך” אשר ייתן לך גב כאשר אתה לא בחדר

מחקרים מראים כי גברים מוצאים בקלות יחסית “תומכים”  אשר נימצאים בדרגה אחת לפחות מהמיצוב הנוכחי שלהם, כאשר נשים נימצאות יותר בתפקיד של חונכות לעובדים זוטרים יותר. אתה צריך לכוון את עצמך בלמצוא את אותם “תומכים” אשר ייתנו לך גיבוי ואשר יזהו את הפונטיציאל הגלום בך, ידברו בשם שלך וכמובן יקדמו אותך מתי שתבקש.